Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-09, 22:34   #1
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

NHL 11/12


Någon som hittat något intressant långspelslir?

Florida tror jag kommer ta ett stort kliv uppåt i vinter. Man har värvat mycket bra och har ett par intressanta juniorer på uppgång.

51 ggr pengarna att vinna Southeast?
Blir tufft, men oddset lockar. Kanske möjligt att gröna ut.
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-27, 10:22   #2
 
hultass avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 297
Sharp$: 1500

Hultas Hockey
Stats: 115 - 79 - 6
ROI: 125.76%
Vinstprocent: 59.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Någon som hittat något intressant långspelslir?

Florida tror jag kommer ta ett stort kliv uppåt i vinter. Man har värvat mycket bra och har ett par intressanta juniorer på uppgång.

51 ggr pengarna att vinna Southeast?
Blir tufft, men oddset lockar. Kanske möjligt att gröna ut.
Ser absolut ingen möjlighet för Florida att vinna SE. De kan skrälla till sig en andraplats med en hel del tur dock.

Flyers är mina favoriter till att vinna regular season. Frågan är hur djupt in de kommer i PO med Bryz i mål.

Personligen hoppas jag på att allmänheten inte har fått upp ögonen för Kings. Om mina önskningar slår in så kommer det att finnas en hel del värde hos dem denna säsong. Två bra och stabila målvakter samtidigt som de har ett bra kollektiv och bra utfyllnad underifrån om spelare skulle bli skadade.

Senast redigerad av hultas den 2011-08-27 klockan 10:25.
hultas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-05, 13:58   #3
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Någon som hittat något intressant långspelslir?

Florida tror jag kommer ta ett stort kliv uppåt i vinter. Man har värvat mycket bra och har ett par intressanta juniorer på uppgång.

51 ggr pengarna att vinna Southeast?
Blir tufft, men oddset lockar. Kanske möjligt att gröna ut.
vilket bolag har dessa säsongsspel?
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-05, 14:57   #4
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Bet365
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-05, 16:14   #5
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 48
Sharp$: 118
Standard

Klarar sig Penguins ifrån skador lite bättre än förra säsongen så blir de farliga.
Predators och Kings kan bli roliga "underdogs".
kensilver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-16, 21:10   #6
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Tänkte gå igenom lite lag för lag väldigt väldigt ytligt. Uppdaterar med fler lag senare om intresse finns, vi börjar i Eastern med...

Atlantic Division: (ej i rankad ordning)

Philadelphia Flyers
Var inblandad i den förmodligen största traden förra säsongen som skickade iväg både Richards och Carter. Har signat Bryz i förhoppning om att lösa det eviga målvaktsproblemet i Philly. Kan tyckas se sämre ut på pappret i år, men laget känns betydligt mer komplett där en thirdline winger är just i tredjekedjan osv genom hela laget.
Jagr kan nog fortfarande bidra med 60 poäng och 25 mål. Tror på att Philly kan springa iväg med Atlantic om Sid blir ute en längre tid (säg 30-40 matcher). Ser det även som ett tänkbart spel, men inväntar att pinny med flera ska komma med odds.

Pittsburgh Penguins
Sid eller ingen Sid, det är frågan... Men för att sluta spekulera i det och istället spekulera i det som går. Malkin sägs vara 100% efter sin operation vilket betyder otroligt mycket och han måste axla rollen att leda laget sålänge Sid är ute. När väl Sid är tillbaka så är jag mycket spänd att se honom tillsammans med James Neal (första gången Sid kommer ha en lekkamrat värd att nämna). Backsidan ser otroligt fin och stabil ut med offensiva backar som Letang och Martin blandat med duktiga defensiva. Fleury i mål kommer göra sitt jobb galant.

New Jersey Devils
Saknar Rightwingers, saknar förstacenter (sålänge Zajac är skadad), saknar offensiv back som kan transportera puck (som man hoppas att Strålman kanske kan lösa, då han är på try out just nu...).
Till det positiva då, trots allt en bra andra halva förra säsongen som gav mersmak inför denna säsongen. Parise tillbaka i förhoppningsvis 100% form kommer ge en mycket välbehövlig boost framåt för Devils. Kovalchuk gjorde för första gången inte 40 mål förra säsongen, så det finns en del att ta på offensivt. Clarkson är en annan som hade en dålig säsong förra året (ja, ni ser vart jag är på väg).
Med tanke på att så många hade dåliga säsonger så förväntar jag mig en bounce back (gäller även goda gamla Marty) och åtminstone en slutspelsplats från Devils i år. Helt ny coach som senast var i Cats. Jag gillade det jag såg av Cats förra säsongen, deras stora problem låg i avsluten och att kunna stänga igen matcher där de hade uddamålsledningar. Något som en bättre spets i Devils borde kunna utnyttja bättre.

New York Rangers
Landade den största free agent signingen i form av Brad Richards. Richards är en av ligans bästa playmakers och styr och ställer i PP lite hur han vill. Gaborik är som vanligt en stor skaderisk, men är han hel så är han en elitmålskytt, han och Richards kommer ha många roliga matcher i The Garden i vinter.
Vem ska då stå på blålinjen med Richards i PP? Där har vi Rangers stora problem. Det finns förhoppningar att Del Zotto ska ta den platsen, men han är fortfarande bara 21 år gammal och hade en katastrofal säsong förra året, trots det mycket talang i killen... Defensivt ser det helt okej ut med Staal som ledare där bak, och Lunkan lär som alltid vinna många poäng åt Rangers. Rangers ska absolut kunna nå en slutspelsplats i år igen sålänge Richards och Gaborik producerar som de ska.

New York Islanders
Slagpåse igen som vanligt? Tänk om... Tavares är absolut redo att bli en PPG player den här säsongen och flankas av duktiga wingers i Okposo och Moulson som båda kommer ligga kring 25-30 mål. Förra årets succéman i Grabner finns även han kvar med sin härliga skridskoåkning. Man har även signat veteranen Rolston som fortfarande är utrustad med ett av ligans hårdaste slagskott.
Schweizaren Streit som var skadad hela förra säsongen är tillbaka till denna säsongen och sägs vara 100%, vilket kommer boosta Isles PP otroligt mycket. Största frågetecknet är på målvaktssidan där förmodligen 3-4 målvakter kommer få se speltid i vinter. Den evigt skadade DiPietro kommer förmodligen starta som etta, men både Nabokov och Montoya kommer säkerligen få se en hel del matcher, även Poulin kan få någon start beroende på skador.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1), kingscania (+1), kingscania (+1), kingscania (+1), kingscania (+1), perry (+2), oscar4122 (+2)

Senast redigerad av Qirren den 2011-09-16 klockan 22:44.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-16, 21:39   #7
 
hultass avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 297
Sharp$: 1500

Hultas Hockey
Stats: 115 - 79 - 6
ROI: 125.76%
Vinstprocent: 59.28%

Standard

Håller i stort sett med om allt. Jag tänkte flika in med lite korta kommentarer och en ranking.

1. Flyers - Blivit bättre, har framförallt en bättre målvakt.

2. Pens - Malkin kommer att axla rollen, tveksam till om Sid spelar överhuvudtaget denna säsong.

3. Rags - Blir lite bättre och kan förmodligen knipa ett par extra matcher med hjälp av Richards.

4. Devils - Något mellanting mellan deras topp och botten i fjol. Har en helt ok trupp förutom vad gäller målvakter.

5. Isles - Kommer att ta ett kliv fram i år, frågan är bara hur stort?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MrGerrard (+10)
hultas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-20, 04:53   #8
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

http://www.svenskafans.com/nhl/calga...es-415460.aspx

De går igenom alla lag, från botten till toppen. Just nu har man kommit till plats 18. Längst ned finns länkar till lagen man tidigare rankat (19-30). Rankingen där ser hittils ut;

18. Calgary Flames
19. St. Louis Blues
20. Carolina Hurricanes
21. Toronto Maple Leafs
22. Phoenix Coyotes
23. Minnesota Wild
24. Colorado Avalanche
25. Florida Panthers
26. Dallas Stars
27. Edmonton Oilers
28. Winnipeg Jets
29. New York Islanders
30. Ottawa Senators

Känns ungefär som det ska även om jag tror Toronto och Florida kommer hamna högre upp.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td